Hotpoint LI 661 A

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Hotpoint LI 661 A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

roma0803 17-09-2007
Geschreven voor: Hotpoint LI 661 A

Rommel. Dat is wat ik het eigenlijk vind. Na net een jaar beginnen de problemen zich voor te doen en ontstaan er electronicaproblemen. Problemen die voor de monteur ook nieuw zijn. Zijn klacht is dat Ariston steeds andere onderdelen gebruikt waardoor hij ook deze keer niet de goede reservedelen bij zich had. Lampje 4 en 5 staan te knipperen. Juist deze combinatie van lampjes zijn niet voorkomend volgend de gebruiksaanwijzing. De aansturing van de pomp vindt niet plaats waardoor het water niet meer wordt afgevoerd. Jammer, al 2 weken aan het wachten op het onderdeel.
Afwas komt er vaak met witte vlekken uit. Ook als het zout goed is aangevuld en met verschillende merken afwasblokjes. Resultaat dus niet goed, voldoende.
Ariston is het Indesit-B merk, en dat merk je aan de kwaliteit van de apparatuur (ook gasfornuis vertoont na een jaar kuren). Matig dus. Besteed wat meer geld voor een goed A-merk, dit voorkomt een hoop ergernis en teleurstelling.